Monday, August 2, 2010

Client RDS Business – review servicii internet si telefonie

La RDS, orice persoana, fizica sau juridica, poate beneficia de un abonament business. Oferta o primesti pe mail de obicei, dupa ce soliciti acest lucru la relatii cu clientii / dep. comercial, whatever.
Ce primesti in plus:
- portul 25 deblocat – deci poti tine un mail server la tine
- 3 adrese ip statice
- viteza minima garantata
De mentionat ca vitezele maxime sunt mai mici decat la abonamentele fiber link normale, dar sunt garantate.
Si acum despre cum functioneaza aceste servicii:
- daca ai depasit data scadenta a facturii, serviciul e taiat automat; mergi sa platesti si se reactiveaza (tot automat) in max 24 de ore
- in general in caz de avarie a echipamentelor rds (switch, media-convertor), e f. recomandat sa faci o sesizare imediat la Rel. Clienti si problema se rezolva in 24-48 de ore
- in cazuri exceptionale (am patit eu asta), avariile echipamentelor sunt rezolvate intr-un timp f. mare, de 1-2 saptamani; in aceasta situatie, oricate sesizari si reveniri faci, nu se schimba nimic, efectiv oamenii aia nu fac NIMIC; te zbati degeaba. Solutia de urgentare este contacterea unui reprezentant comercial (cel cu care ai semnat contractul) si amenintarea cu rezilierea, etc. In toate interactiunile cu angajatii RDS este f. recomandat sa fii f. ager si pe faza, ei au un talent deosebit de a se eschiva si de a te duce cu vorba pentru a scapa de tine.
- daca nu functioneaza internetul timp de 2 saptamani sa zicem, tot nu esti indreptatit conform contractului sa renunti la serviciile lor. In contract se precizeaza ceva de genul ca timp de 3 luni daca nu functioneaza internetul mai mult de 30 zile, abia atunci, tu, clientul, poti renunta la serviciile lor. De asemenea, daca vrei reziliere, trebuie sa notifici cu 60 de zile inainte acest lucru.
Pe scurt, RCS-RDS, este o firma care ofera servicii de internet f. bune la nivel de tara/orase si efectiv are cea mai buna oferta de net. Si ieftin si f. bun!! DAR, DE RETINUT, nu se merita sa faci un abonament business la ei. Pur si simplu nu-ti garanteaza up-time-ul necesar si se poarta total neprofesionist…
Pentru net pentru acasa, sunt f. ok, insa daca vrei mai mult, sa faci un hosting, sa tii niste servere, si te gandesti la un abonament business la RDS, nu e alegerea cea mai fericita.
Am patit-o cu ei si efectiv “mi-au mancat sanatatea”. Am sunat de mi-a venit rau la ei… pe banii mei, normal…
Si inca o faza “clasica”: cand depui o sesizare, intrebarea clasica a operatorului “dobitoc” este: “cand sunteti in locatie pentru a trimite o echipa pe teren?”. Si tu-i zici: “bai, inteligentule, defectiunea e pe scara, am precizat asta de la inceput, de ce trebuie eu sa fiu in locatie?”. Iar, el, vadit surprins de acest raspuns, revine cu aceeasi intrebare: “cand sunteti in locatie pentru ca trebuie sa completez aici formularul”. Deci, … ma abtin… astia sunt oamenii de acolo.

No comments: